ul. Nowosielska 34 lok. 6
Białystok

Umów się przez booksy

Celem terapii chiropraktycznej jest nie tylko redukcja bólu, głównym jej założeniem jest przywrócenie prawidłowej ruchomości w stawach kręgosłupa, co umożliwia usprawnienie przepływu impulsów nerwowych.

Prawidłowa praca układu nerwowego jest niezbędna do utrzymania zdrowia i sprawności, całego organizmu człowieka.

W myśl koncepcji chiropraktyki, usuwając blokady, które powstają w organizmie (w kręgosłupie i stawach obwodowych), aktywujemy proces samoleczenia i autoregulacji, co w konsekwencji prowadzi do wyzdrowienia i pozbycia się dolegliwości bólowych.

Terapia jest dostosowana indywidualnie do potrzeb każdego pacjenta, sam zabieg jest  bezbolesny i bezpieczny.

Wskazania do zabiegów z zakresu chiropraktyki obejmują najczęściej występujące schorzenia narządu ruchu, wśród nich możemy wyróżnić m.in.:
- bóle kręgosłupa i stawów obwodowych (łokcia, barku, kolana, biodra itp.)
- dyskopatię,  rwę kulszową, kręgozmyki,
- kręcze szyi, whiplash, ,,postrzały’’,
- rwę barkową, zamrożony bark,
- bóle i zawroty głowy, szumy uszne,
- bóle i drętwienia rąk i nóg.

terapia indywidualna

CHIROPRAKTYKA

Chiropraktyka to koncepcja pracy manualnej skupiająca się na terapii  kręgosłupa i stawów obwodowych, przy zastosowaniu odpowiednik technik manipulacyjnych i mobilizacyjnych.

Terapia poparta jest wnikliwym badaniem i diagnostyką układu ruchu  oraz analizą badań radiologicznych w celu znalezienia przyczyn dysfunkcji i zaplanowania procesu terapeutycznego.

Prekursorem chiropraktyki był D.D. Palmer, który zauważył zależności pomiędzy ,,nastawianiem kręgosłupa’’, a prawidłowym funkcjonowaniem układu nerwowego i układu ruchu.